loading...
چه شد این راه
معین بازدید : 3 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

آموزش زبان سوئدی

 

 

آموزش زبان سوئدی با استفاده از متدپیمزلر بسیار راحت و اسان تر از گذشته خواهد بود.این مجموعه آموزشی ارزشمند دارای ۱۵ فایل صوتی بوده که به همراه ان یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به سوئدی نیز برایتان ارسال خواهد شد.شما از این پس می توانید برای آموزش زبان سوئدی از متد پیشرفته پیمزلر استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید.این مجموعه در قالب یک سی دی با کیفیت عالی و قیمتی واقعا مقرون به صرفه خدمتان ارسال می گردد.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان عناوین مختلف اموزش زبان را قرار داده ایم وب رای هر کدام نیز امکان خرید اینترنتی را فعال نموده ایم و براحتی در هر کجای ایران که باشید می توانید اقدام به تهیه محصولات فوق نمایید.زبان سوئدی در کشور سوئد و قسمت هایی از کشور فنلاند استفاده می شود.این زبان جز زبان های رسمی کشور سوئد است اما به جز ان از زبان های دیگری در این کشور کوچک اروپایی استفاده می شود.این زبان جز زبان های هند و اروپایی محسوب می شود.

 

 به همراه آموزش زبان سوئدی که برایتان ارسال می کنیم مجموعه ای زا فایل های صوتی . کتاب های الکترونیکی+دیکشنری مخصوص سوئدی موجود بوده که می تواند در زمینه یادگیری این زبان به شما کمک فراوانی نماید.همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام نمایید و یا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کنید و سفارش خود را از طریق سایت ثبت نمایید.

در روش پیمزلر با تکرار های هوشمندی که در حین آموزش برای زبان آموز انجام می دهد راه را برای اموزش هر چه بهتر و آسان تر هموار کرده و باعث می شود نتیجه دلخواه سریع تر بدست آید.استفاده از فایل های صوتی در این مجموعه به شما این فرصت را می دهد تا در هر لحظه که خواستید اقدام به گوش دادن انها نمایید و از زمان خود بهترین استفاده را کنید.کافیست تا اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید خواهید دید استفاده از آموزش زبان سوئدی بسیار ساده و روان خواهد بود و بر خلاف آنچه که فکر می کردید می توان زبان سوئدی را به راحتی فرا گرفت.این آموزش به صورت کلمه به کلمه و لغت بخ لغت بوده و طوری  به شما یاد خواهد داد که به صورت کاملا عمیق بتوانید انرا درک نمایید.

 

 

  

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 در این مجموعه ارزشمند شما آموزش زبان سوئدی را از حالت مبتدی شروع خواهید کرد و در ادامه می توانید با دنبال کردن دروش بعدی به سمت سطح پیشرفته حرکت کنید. در واقع همه چیز بستگی به خود شما دارد. هر چقدر که بیشتر تلاش کنید و زمان بیشتری بگذارید سریع تر می توانید دوره مبتدی را را گذارنده و پا به دوره پیشرفته بگذارید.ما در فروشگاه سامان خرید یکی از بهترین و کاربردی ترین مجموعه های اموزش را قرار داده ایم  که می تواند در کوتاه ترین زمان نتایج خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.برای هر اموزش شما نیاز به قدرت تفکر و نیاز به تلاش و پشتکار دارید و در نهایت این شما هستید که تایین می کنید که به چه میزان و در چه مدت زمانی به سطح بالای از آموزش زبان سوئدیدست یابید.این مجموعه ارزشمند با به کارگیری از بهترین روش های اموزشی سعی کرده است تا در نهایت به صورت قدم به قدم تمام نکات لازم را به شما نشان دهد.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:3  توسط سیروس  |  نظر بدهید

ثبت کرده و در کمتر

آموزش زبان سواحیلی

 

 

 

اگر علاقه مند به یادگیری زبان سواحیلی می باشید و دوست دارید تا در این مورد به مهارت لازم دست یابید ما امروز در فروشگاه سامان خرید محصولی با نام اموزش زبان سواحیلی برایتان قرار داده ایم که می تواند در مدتی کوتاه با استفاده از متد پیمزلر شما را به مهارت بالایی در این زمینه برساند.در این اموزش شما با ۱۲ فایل صوتی اموزشی و یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به سواحیلی روبرو هستید که می تواند شما را در امر یادکیری این زبان بسیار کمک کند.

 

ما  در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی و ارسال به سراسر کشور را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید محصول مورد نظر خود را خرید نمایید.زبان سواحیلی در واقع از خانواده زبان های بانتو بوده که در شرق آفریقا به کار می رود.حدود ۵ میلیبون نفر نیز به این زبان صحبت می کنند.جالب است بدانید وازه های مختلفی از زبان های عربی-فارسی-آلمانی-هندی و انگلیسی نیز در این زبان دیده می شوندو این تنها به دلیل ارتباطاتی بوده که از این اقوام با آن منطقه بوجود امده است.

روش پیمزلر نیز در به کار گیری این زبان برای شما استفاده شده است و با تکرارهای هوشمند و به موقع سطح یادگیری شما را بالاتر برده و قدرت شما را در این زمینه افزایش می دهد.وجود فایل های صوتی در این مجموعه به شما این امکان را می دهد تا تنها با گوش فرا دادن به انها بتوانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

ما در زیر توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان درباره این محصول قرار داده ایم که می توانید ملاحضه نمایید.
* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است. بسیار از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آن جا سپری کنید. پیمزلر این مسئله را برای شما فراهم می‏کند. افزون بر این پیمزلر قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش می‏دهد و شما بدون این که متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخودآگاه فرا خواهید گرفت.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:0  توسط سیروس  |  نظر بدهید

ساعت رولکس تقویم دار

 آموزش زبان اسپانیایی

 

 

آموزش زبان اسپانیایی  همراه با متد پیمزلر به شما کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را کسب نمایید.این مجموعه ارزشمند که با متد معروف پیمزلر به اموزش زبان اسپانیایی می پردازد دارای ۶۶ فایل صوتی بوده که به همراه یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به اسپانیایی به شما علاقه مندان تقدیم می گرد.در این مجموعه سعی شده با توجه به روش پیمزلر با تکرار های متعدد و هوشمندانه هر چه سریع تر زبان اموز را با جملات و نوع تلفظ صحیح ان آشنا نماید.علاقه مندان به این زبان می توانند با تهیه این مجموعه ارزشمند و با تمرین و تکرای که هر روز انجام می دهند به نتایج بسیار قابل توجهی در این زمینه برسند.شما توسط این مجموعه ارزشمند می توانید از مبتدی تا پلن حرفه ای را در تنها  توسط یک مجموعه دوره ببینید.زبان اسپانیایی طبق آمار یکی از زبان های پر طرفدار بعد از بان انگلیسی و آلمانی به شمار می آید.شاید در نگاه اول فکر کنید یادگیری ان بسیار دشوار باشد اما این قول را به شما می دهیم چنانچه واقعا کمی تلاش و پشتکار را سر لوحه کار خود قرار دهید می توانید با آموزش زبان اسپانیایی که برایتان ارسال خواهیم کرد خیلی زود به بهترین و درخشان ترین نتایج ممکن دست یابید.

 

 

 

 

یادگیری زبان اسپانیایی کار دشواری نیست تنها دشواری محدودیتی است که شما در ذهن خود نسبت به ان ایجاد کرده اید. اگر بخواهید می توانید با استفاده از آموزش زبان اسپانیایی فوق براحتی و در زمانی کوتاه به سطح قابل قبولی  از این زبان برسید.ما در فروشگاه سامان خرید مجموعه فوق را  به صورت خریداینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم و در هر کجای کشور که باشید می توانید خرید خود را انجام دهید و پس از دریافت کالا وجه آنرا بپردازید.زبان اسپانیایی جز خانواده زبان های رومی بوده و هم اکنون یکی از پر گویش ترین زبان های جهان به شمار می آید.این زبان در جهان به لحاظ تکلم رتبه دوم و به لحاظ میزان استفاده در جهان رتبه سوم را دارد و همین نشان دهنده میزان اهمیت ان می باشد.شما با استفاده از این مجموعه آموزشی می توانید خیلی سریع در این زمینه رشد پیدا کرده و بعد از مدتی خواهید دید که اسپانیایی هم انقدر ها که می گفتند مشکل نیست.

شما برای یادگیری این زبان توسط اموزش فوق فقط و فقفط نیاز به گوش دادن دارید و احتیاج نیست کار خاص دیگری انجام دهید.از تمام وقت و فرصت خود استفاده کنید و در هر جایی که بودی کافیست اگر شرایط فراهم بود به گوش دادن فایل های صوتی در این اموزش بپردازید.

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین درباره این آموزش برایتان قرار داده ایم
* اگر تا اندازه اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری این زبان کمک خواهد کرد.
* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

* آموزش زبان اسپانیایی بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

 


* برنامه بر پایه یادگیری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته‏ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید. بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه لغاتی که بیشترین و ضروری‏ترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:0  توسط سیروس  |  نظر بدهید

یادمان تاریخ

آموزش زبان رومانیایی

 

 

 

در این مجموعه آموزشی که به اموزش زبان رومانیایی می پردازد شما با ۱۳ فایل صوتی و یک کتاب الکترونیک واژه نامه انگلیسی به رومانیایی روبرو هستید که به شما در زمینه یادگیری سریع تر این زبان کمک فراوانی خواهد کرد.مانند دیگر اموزش ها در این آموزش نیز از متد پیمزلر استفاده شده چرا که یادگیری زبان با استفاده از این روش نه تنها آسان تر خواهد بود بلکه بسیار شیرین و جذاب نیز می باشد و زبان آموز در طی دوره های آموزشی اصلا احساس خستگی نمی کند.

 

ما این مجموعه ارزشمند را در قالب یک دیسک برای شما آماده کرده ایم و امکان خریداینترنتی را برای آن قرار داده ایم.فروشگاه سامان خرید با تنوع بالایی که درباره محصولات آموزش زبان دارد می تواند به عنوان یک منبع بسیار مهم در این زمینه محسوب شود.زبان رومانیایی زبان رسمی کشور رومانی و مولداوی بوده و همچنین برخی از استان های خودگردان صربستان نیز از این زبان استفاده می کنند.در کشور مولداوی این زبان به نام مولداویایی خوانده می شود که البته کلیات آن همان زبان رومانیایی بوده اما در برخی لغات و کلمات در نوع تلفظشان  با هم متفاوت می باشند.

تمام دروس آموزشی که در این دوره برایتان قرار داده ایم به صورت صوتی بوده و براحتی می توانید در هر کجا که باشید با گوش دادن به انها روند اموزش خود را انجام دهید.تکرار های هوشمند و به موقعی که در این اموزش بر اساس متد پیمزلر انجام می شود به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است. بسیار از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آن جا سپری کنید. پیمزلر این مسئله را برای شما فراهم می‏کند. افزون بر این پیمزلر قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش می‏دهد و شما بدون این که متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخودآگاه فرا خواهید گرفت.

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:59  توسط سیروس  |  نظر بدهید

سیستم های تهویه مطبوع

آموزش زبان لهستانی

 

  

اگر به دنبال یادگیری زبان لهستانی می باشید و دوست دارید تا در زمانی کوتاه به بهترین نتیجه ممکن برسید ما بدون شک آموزش زبان لهستانی به روش پیمزلر را به شما معرفی می کنیم.این مجموعه ارزشمند  دارای ۱۳ فایل صوتی و یک کتاب الکترونیک واژه نامه انگلیسی به لهستانی بوده که در قالب یک دیسک خدمت شما علاقه مندان عرضه می گردد.ما در فروشگاه سامان خرید امکان خریداینترنتی محصول فوق را برای شما علاقه مندان و عزیزان فراهم کرده ایم و همین الان می توانید براحتی اقدام به ثبت سفارش  فوق نمایید.زبان لهستانی از گروه زبان های هند و اروپایی بوده و در واقع زیر شاخه زبان های اسلاوی می باشد.این زبان به عنوان زبان رسمی کشور لهستان شناخته می شود و بیش از ۳۶ میلیون نفر در حال حاضر در سراسر جهان از این زبان استفاده می کنند.

  

زبان لهستانی

ما در این مجموعه به روش تکرارهای هوشمند و معروف پیمزلر به شما تمام موارد مهم و ضروری زبان لهستانی را آموزش می دهیم و اگر کمی تلاش و دقت نمایید می توانید به زودی به این زبان نیز مسلط شوید.در روش پیمزلر با هوشمندی بالا در مواقع مورد نیاز جملات اموزشی تکرار خواهند شد و همین موضوع باعث می شود تا شما به درک عمیق تری از  این زبان برسید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

شما تنها کافیست تا هر روز اندکی از زمان خود را به گوش دادن فایل های صوتی این مجموعه اختصاص دهید و خواهید دید که به مرور زمان هر روز و هر روز پیش%NB/L;/D9�ت خواهید کرد.در زیر توضیحاتی جامع تر برگرفته از سایت سی دی پرشیندر باره این محصول برایتان قرار داده ایم.
* اگر تا اندازه اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری این زبان کمک خواهد کرد. در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

 

 * آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

* برنامه بر پایه یادگیری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته‏ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید. بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه لغاتی که بیشترین و ضروری‏ترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:59  توسط سیروس  |  نظر بدهید

این روزها هر جا که در اینترنت

آموزش زبان اجیبوی

 

 

یکی دیگر از زبان های خاص که ممکن است بعضی از افراد به دلایل مختلف نیاز باشد تا آنرا اموزش ببینند زبان اجیبوی است. این زبان دارای سه گویش مختلف بوده و در واقع یک زبان  بومی محسوب می شود. ما در این اموزش که شامل ۳۲ فایل  صوتی می باشد به شما تمام نکات و موارد مورد نیاز زبان اجیبوی را نشان خواهیم داد و به همراه این مجموعه نیز یک کتاب الکترونیک واژه نامه انگلیسی به اجیبوی نیز برایتان ارسال خواهیم کرد تا از نظر دایره لغات نیز دچار کمبود و مشکل نباشید.

 

فروشگاه سامان خرید در بخش زبان انگلیسی خود انواع و اقسام اموزش ها مختلف زان را در خود جای داده تا نیاز تمام علاقه مندان به یادگیری زبان های دیگر کشور ها را بر آورده نماید. ما امکان خرید اینترنتی این محصول را نیز فراهم کرده ایم و براحتی در هر کجایس ایران عزیز که باشید می توانید اقدام به ثبت سفارش این  مجموعه نمایید.

در این آموزش نیز از روش معروف پیمزلر استفاده شده است تا به زبان آموز در کمترین زمان ممکن بهترین آموزش داده شود. شما با تکرار های هوشمندی که رد حین اموزش خواهید دید با تمام نکات مهم و ضروری این زبان آشنا خواهید شد.تنها کافیست تا به فایل های صوتی این مجموعه ارزشمند گوش دهید و مدتی تمرین و تکرار داشته باشید.خواهید دید که بعد از چند وقت بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد.

شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

 گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 113